מוצר חדש באתר

מעטפות שילוח - ישירות מהיבואן במחיר הכי זול בארץ

מעטפות מרופדות, מעטפה מרופדת, מעטפות מרופדות גדולות

מעטפות מרופדות, מעטפה מרופדת, מעטפות מרופדות גדולות - חברתנו מתמחה ביבוא מעטפות שילוח. אנחנו תמיד שואפים לייצור של המעטפה הכי איכותית להגנה מירבית למוצר בזמן השילוח. מעטפות נייר מרופדות, מעטפת ניילון מרופדות, מעטפות בלדרות מניילון איכותי, מעטפות אלומיניום מרופדות, מעטפות נייר, מעטפות פקינג ליסט.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • מעטפות מרופדות, מעטפה מרופדת, מעטפות מרופדות גדולות
  • מעטפות מרופדות, מעטפה מרופדת, מעטפות מרופדות גדולות
  • מעטפות מרופדות, מעטפה מרופדת, מעטפות מרופדות גדולות
  • 1.

    מעטפות מרופדות הכי טובות בארץ 110GSM נייר, 70GSM ניילון בועות - במבחר גדול של מידות להגנה מירבית למוצר שלך.

    • אופיר ספקים משווקים מעטפות מרופדות במגוון ענק של גדלים, שקיות איכות מצוינות במחירים הכי טובים בארץ, מינימום הזמנה 100 יחידות.

      מעטפות מרופדות במחירים הכי טובים בארץ - בהתחייבות -מינימום הזמנה קרטון ( שימו לב בטבלה כמות בקרטון לפי גודל המעטפה)


      מעטפות מרופדות עם פס סיליקון איכותי לסגירה הרמטית של המעטפה.
      הייחודיות של המוצר היא שבמידה והמעטפה נפתחת לפני ההגעה ללקוח, פס הסילון משאיר סימן לאחר הפתיחה, כך הלקוח יכול לקבל אינדיקציה אם המעטפה נפתחה טרם הגעתה בצורה ברורה.
      המעטפה עשויה מניר איכותי ושיכבה פנימית של ניילון בועות המהווה שכבת הגנה נגד מכות קלות, נפילות, נוזלים ועוד.
      על גבי המעטפה ניתן לכתוב סימנים כמו כתובת, הערות וכדומה בעזרת עט או טוש או להדביק מדבקות מתאימות, בולים לשליחת מוצרים בדואר ישראל.

      המעטפה מתאימה לשליחת מוצרים רגישים, עדינים או שבירים ע"י חברת שליחויות/דואר בארץ ולחו"ל.

      ניתן להזמין מעטפות בגדלים שונים לפי דרישת הלקוח.

      לנוחיותכם, להלן מפרט מפורט של גדלים וכמויות מעטפות בקרטון:

      דגם גודל חיצוני משקל מעטפה (בגרם)
      גודל פנימי ( לשימוש בפועל ) כמות בקרטון
      A  120x175  7.01  100x175 500
      B  140x225 10.32 120x225 250
      C  175x225 12.89 155x225 250
      D  200x275  17.79 180x275 100
      E  240x275  21.35 220x275 100
      F  240x345  26.48 220x345 100
      G  250x345  27.58 230x345 100
       H  290x370  34.20 270x370 100
      I  320x455 46.05 300x455 50
      K  370x480  56.06 350x480 50
      CD  200x175  11.68 180x175 250
      L  500x550   480x550 ס"מ 50
      Z 685x475 102.75 665x475
      ניתן לקבל בהזמנה 30 יום מראש בלבד
      50

       

      בנוסף למעטפות המרופדות אנו משווקים גם: מעטפות פקינג ליסט, מעטפות בלדרות מודפסות ועוד מגוון רחב של מעטפות שילוח.

      לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר 03-652-2422 או דרך צור קשר.

      סוגים של מעטפות מרופדות

      אופיר ספקים החברה המובילה ליבוא מעטפות מרופדות מאפשרת גם לכם, להזמין ולרכוש מעטפות מרופדות באיכות הגבוהה ביותר במחירים הנמוכים ביותר בארץ. אנו מתמחים באספקת מוצרי אריזה ושילוח לכל תחומי המשק. שירותי הפצה של חומרי אריזה וציוד משרדי לכל חלקי הארץ.

      מעטפות מרופדות שאנו מייבאים ומספקים לכם הם באיכות הגבוהה ביותר. והמעטפות עומדת בכל הדרישות של החברות וגופי השילוח המובילים הפועלים בישראל וחברות המספקות שירותי משלוח ושיגור בינלאומי.
      אנו עדים לכך כי במקרים רבים נעשה שימוש במעטפות שיגור מרופדות גם לאחסון מוצרים עדינים לשימוש מאוחר יותר.
      מעטפות משלוחים מרופדות עשויות שכבת נייר חזק אשר מאפשר סימון בקלות רבה או הדפסה. שכבת ריפוד בבועות אוויר, פצפץ, פנימית, להגנה ומניעת פגיעה בתהליך המשלוח. שכבת הפצפץ הפנימית משמשת גם לבידוד, שמירה מפגיעה חיצונית ומבטיחה שהמשלוח יגיע שלם ליעדו. מעטפות שילוח אלה מיוצרות מחומרים איכותיים בעלי עמידות גבוהה אשר נדרשת כיום בעידן המיון האוטומטי של פריטים במרכזי השילוח של החברות השונות. בנוסף כאמור למעטפה פס סגירה המבטיח כי פתיחה וסגירה שלא על ידי הנמען לא תוכל להתבצע ללא זיהוי.

      הניסיון הרב שצברנו בתחום ייצור, יבוא ושיווק מוצרי אריזה בכלל וייבוא מעטפות משלוחים מרופדות קטנות וגדולות בפרט. מאפשר לנו לספק לכם מוצר איכותי זה במחירים שלא ניתן למצוא בשוק המקומי. אצלנו גם מעטפות מרופדות זולות הן באיכות הגבוהה ביותר שתמצאו.

      מעטפת מרופדות למיתוג

      לצרכי מיתוג וסימון מעטפות המשלוח המרופדות, ניתן להזמין מעטפות בלדרות אלה מודפסות עם הסימנים המסחריים של הלקוח. הדפסה בצבעים של לוגו החברה ו/או מיקומי סימון למשלוח עצמו בכתב או מיקום למדבקת סימון ייעודית. (הכתובת, תיאור מוצר, מספר חבילה וכ`).
      אנו בחברת אופיר ספקים מתחייבים על אספקה מהירה במחירים הטובים ביותר שתוכלו למצוא לכל צורכי השילוח והאחסון של חברתכם. מעטפות מרופדות בכל הגדלים מ - 120X175מ"מ ועד מעטפות ענק 685X475 מ"מ (הזמנה מיוחדת) למשלוח פריטים גדולים במיוחד.
      יש לשים לב להבדל בין הגודל החיצוני של כל המעטפות המרופדות לבין גודל המוצר שניתן להכניס לתוכן. פער זה של 20 מ"מ מצביע על כך כי שולי המעטפה אשר סוגרים עליה מכל הצדדים מהווים אלמנט הגנה נוסף לשמירה על מוצר שנמצא בפנים, מונעים פגיעה בו.

      מעטפות מרופדות גדולות

      מעטפות מרופדות גדולות מאפשרות לכם לשלוח בבטחה מוצרים גדולים שיש לשמור עליהם במהלך המשלוח לאחר שעזבו את אתר החברה או הארגון שלכם.
      אנו מספקים לכם מעטפות מרופדות גדולות רגילות לדוגמא: גודל של 370X480 מ"מ. לתוך מעטפות מרופדות גדולות אלה ניתן בקלות להכניס מוצר בגודל 350X480 מ"מ. חשוב לזכור כי גם מעטפות אלה ניתן להזמין בתוספת הדפסה של לוגו חברה מעטפת פקינג סליפ ייעודית.
      בהזמנה מיוחדת נספק לכם מעטפות ענק מרופדות בגודל 865X475 מ"מ שבהם ניתן לארוז מוצרים בגודל 665X475 מ"מ. מעטפות ענק מרופדות, כמו הקטנות יותר מיועדות למשלוח בטוח של מוצרים גדולים במיוחד שעדיין יש לשמור עליהם מפני פגיעה כל שהיא בדרך.
      כפי שניתן לראות בטבלה מעל קיימים גדלים נוספים שניתן להגדירם מעטפות מרופדות גדולות. אנו מאפשרים לכם רכישה משולבת של מספר גדלים במשלוח יחיד. ניתן לרכישה בכמויות של מארזים בלבד.

      מעטפות מרופדות קטנות

      מעטפות מרופדות קטנות זהות באיכות למעטפות הגדולות. גם במקרה זה אנו בחברת אופיר ספקים שמחים להציע ללקוחותינו הספקה סדירה של מעטפות מרופדות קטנות במחירים חסרי תחרות בהתחייבות. מעטפות קטנות מרופדות לדוגמא בגודל: 120X175 מ"מ מאפשרת אריזת מוצר קטן בגודל 100X175 מ"מ.
      כמו בכל המעטפות המרופדות שלנו גם במעטפות מרופדות קטנות המידה החיצונית גדולה ב-20 מ"מ ומצביעים על כך כי גם כאשר המעטפה קטנה משמעותית (ביחס למעטפות הגדולות), ישנה הקפדה על יצירת תפר חיבור שמבטיח שלא תיתכן פתיחה לא מכוונת של המעטפה.
      דוגמא נוספת של מעטפות מרופדות קטנות היא מעטפה בגודל 140X225 מ"מ למוצרים בגודל 120X225 מ"מ. על כל המעטפות גם על הקטנות ניתן לשלב הדפסה של לוגו או סימן מסחרי אחר של החברה לצורכי מיתוג וזיהוי.
      מעטפות מרופדות קטנות זמינות גם ממגוון חומרים מיוחדים כגון מעטפות להגנה מ-UVF או מעטפות מרופדות להגנה מהפרעות אלקטרוסטטיות וכו`.

      לקבלת ייעוץ בנושא מעטפות מרופדות ומוצרי אריזה נוספים, הצעות מחיר והזמנות פנו אלינו בטלפון - 03-652-2422 או דרך צור קשר. נציגי השירות שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם.

      מעטפות מרופדות זולות

      אנו בחברת אופיר ספקים מציעים לכם מעטפות מרופדות זולות בכל הגדלים הסטנדרטיים. אנו מתחייבים לשמירה על איכות גבוהה של מעטפות השילוח ללא קשר לכך שאנו מציעים את המעטפות במחירים הזולים ביותר שתוכלו למצוא. אנו היבואן המוביל בתחום מוצרי אריזה בכלל וחומרי אריזה למשלוחים בפרט. המחירים הנמוכים שאנו מציעים לכם, הם תוצר של השקעה תמידית בתהליכי פיתוח מוצרים, ניסיון בתחום, וקשרי מסחר גלובליים רבי שנים. כיבואן מוביל של מוצרי אריזה אנו מאפשרים גם לכם לרכוש מעטפות מרופדות זולות, ללא צורך בגורם מתווך.

      אנו מאמינים בביסוס קו ישיר בינך לבין נציגי השירות שלנו כיבואן על מנת לאפשר להציע לך את המחירים הטובים ביותר.

      יש לזכור כמובן כי המחירים שאנו מספקים לכם מושפעים ישירות מגודל ההזמנה שלכם, גודל המעטפות, וכן האם אתם מזמינים מעטפה חלקה, או בוחרים להוסיף הדפסת לוגו או סממן חיצוני אחר של החברה להזמנת מעטפות מרופדות זולות אשר מתאימות לאריזת המוצרים שלכם.

      מעטפות מרופדות בזול

      אספקת מעטפות מרופדות בזול זמינה בחברת אופיר ספקים, כחלק ממדיניות עקבית של חברתנו בכל תחום אספקת מוצרי האריזה והמשלוח. היכולת לספק גם לך הצרכן בישראל מעטפות מרופדות בזול תוך שמירה קפדנית שלא תהייה פגיעה באיכות המוצר. וזאת על מנת לאפשר גם לך להתמודד בהצלחה עם התחרות ההולכת וגוברת בתחום השילוח.
      השימוש ההולך וגובר ברכישת מוצרים באינטרנט, והצורך במשלוח בטוח של מוצרים אלה ללקוח, תוך ניסיון לצמצום עלויות אך ללא תוספת סיכון למוצר עצמו מפגיעה בהליך המשלוח עצמו. הובילו אותנו לבניית מלאי זמין ומגוון של מעטפות שילוח. אנו מאפשרים לכם לרכוש מעטפות מרופדות בזול וכך לצמצם עלויות כלליות של משלוח.
      יש להדגיש כי ככל שההזמנה גדולה יותר כך ניתן להוזיל את מחיר המשלוח הכללי אנו מאפשרים לכם להזמין מעטפות מרופדות בזול בגדלים שונים (ראה בטבלה מעל).

      מעטפות מרופדות מחיר

      כמו במוצרים רבים אחרים, גם במעטפות מרופדות מחיר מושפע ממספר גורמים. חשוב לנו להדגיש כי אנו באופיר ספקים לא מתפשרים על איכות המוצרים שאנו מספקים ללקוחותינו. אך עדין גם מוצרי אריזה אחרים וגם במעטפות מרופדות מחיר מושפע במרבית המקרים מגודל ההזמנה. גם כאשר מדובר במוצר כמו מעטפות בלדרות מרופדות שמחירן יכול לנוע מ-0.50 ש"ח ל-2.50 ש"ח לפריט יחיד.
      הכמות שאתם מזמינים משפיעה גם היא לעיתים על מחירו של פריט יחיד. לדוגמא המחיר יכול להשתנות בין הזמנה של 1000 יחידות להזמנה של 50,000 יחידות. משתנה נוסף כמובן הוא גודל המעטפות המרופדות שאתם מזמינים. מובן כי מחיר מעטפה מרופדת גדולה אינו זהה למחיר מעטפה מרופדת קטנה.
      חשוב להדגיש כי גם ברכישת מעטפות מרופדות מחיר ניתן להורדה על ידי תכנון ארוך טווח. כלומר הזמנה מרוכזת ארוכת טווח אשר מתאימה בעיקר לארגונים גדולים.

      ראוי לציין כי משתנה נוסף המשפיע כאמור על מחיר מעטפה מרופדת יחידה הוא אם אתם מזמינים אותה חלקה או מודפסת עם לוגו החברה. על אף העלות הנלווית להדפסת לוגו החברה על מעטפות השילוח המשמשות אותה. מחקרי שיווק הוכיחו כי מעטפה מרופדת מודפסת עם לוגו החברה (כמו מוצרי אריזה נוספים להם מוסיפים את לוגו החברה). מהווה דרך מיתוג מצוינת ויעילה. התוספת למחיר מעטפה יחידה היא מזערית ביחס לתמורה המיתוגית במקרה זה.

      לקבלת ייעוץ בנושא מעטפות מרופדות ומוצרי אריזה נוספים, הצעות מחיר והזמנות פנו אלינו בטלפון - 03-652-2422 או דרך צור קשר. נציגי השירות שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מעטפות פצפץ, מעטפות פצפצים

מעטפות פצפץ, מעטפות פצפצים

מחירים ללא תחרות על מעטפות פצפץ - אופיר ספקים משווקים מעטפות פצפצים, מעטפות פצפצים נועדו לארוז מוצרים עדינים בקלות והגנה מקסימלית, מחשבים ניידים וטלפונים אפשר בקלות לארוז אותם באמצעות מעטפות פצפץ ולאחר מכן פתיחה בצורה קלה, מינימום הזמנה 100 יחידות, שקיות פצפץ איכותיות. אנחנו מתחייבים למחירים הכי טובים בארץ.

מעטפות פצפץ, מעטפות פצפצים

הדפסה על מעטפות נייר מרופדות

הדפסה על מעטפות נייר מרופדות

חדש!!! באופיר ספקים שיווק מעטפות נייר מרופדות מודפסות בזמן יצור מהיר מאוד. הדפסה צבעונית דיגיטלית ברזולוציה גבוהה: 1200X1200 dpi.

הדפסה על מעטפות נייר מרופדות

מעטפות בלדרות ממותגות

מעטפות בלדרות ממותגות

מעטפות בלדרות ממותגות, איכותיות ואטומות

מעטפות בלדרות ממותגות

מעטפות מרופדות, מעטפה מרופדת, מעטפות מרופדות גדולות

מעטפות מרופדות, מעטפה מרופדת, מעטפות מרופדות גדולות

מעטפות מרופדות הכי טובות בארץ 110GSM נייר, 70GSM ניילון בועות - במבחר גדול של מידות להגנה מירבית למוצר שלך.

מעטפות מרופדות, מעטפה מרופדת, מעטפות מרופדות גדולות