מוצר חדש באתר

חומרי ניקוי, חומרי ניקיון, שיווק ומכירה - אופיר ספקים

מגוון מתקני טיהור אוויר והפצת ריח נעים

מגוון מתקני טיהור אוויר והפצת ריח נעים - חומרי ניקוי זה אופיר ספקים! שיווק ומכירה של חומרי ניקוי לעסקים ומפעלים, החל מחומרי ניקוי מגוונים וכלה במגוון כלי ניקוי כמו מטאטאים, פחי אשפה ועוד. . לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • 1.

    מגוון מתקן טיהור אוויר מעולים, מגוון רחב של ריחות מהם תוכלו לבחור את הריח שמעתה יאפיין את משרדכם.

    • מתקנים לתיאור אוויר בחדרי שירותים או בחללים בהם רוצים להשרות אווירה נעימה בעלת ריח טוב. ניתן לכוון את תדירות התזת הריח מהמתקן בהתאם לגודל החלל והצורך. כמו כן המתקן יכול לעבוד על סוללות או להתחבר לחשמל ישיר. כאשר המתקן איננו מפיץ ריח ניתן לרכוש בנפרד מיכלי מילוי ולהטעין מחדש את המתקן לעבודה נוספת. מומלץ מאוד למשרדים ולמקומות בהם מארחים אנשים ליצירת הרגשה נעימה והפגת ריחות רעים.

       

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

דיספנסר לסבון

דיספנסר לסבון

דיספנסר לסבון - אנו משווקים דיספנר לסבון המתאים לסבון כלים או סבון ידיים. המוצר איכותי המתאים לתלייה על הקיר במטבחים, חדרי אמבטיה בבתי מלון, שירותים במסעדות ועוד.

דיספנסר לסבון

חומר ניקוי - יכול הכל

חומר ניקוי - יכול הכל

.תרסיס ניקוי רב תכליתי לבית ,רכב ולכל מטרה . העוזר הפרטי שלך בניקיון,לניקוי קל ויעיל

חומר ניקוי - יכול הכל

מטליות מיקרו פייבר

מטליות מיקרו פייבר

מטליות מיקרו פייבר איכותיות, עמידות, לניקוי מתמשך ומתאימות במיוחד לחברות ניקיון או לחברות המעוניינות במוצר בעל כושר ספיגה גבוהה ואפקטיבי יותר ממטליות רגילות.

מטליות מיקרו פייבר

עגלת אשפה 240 ליטר

עגלת אשפה 240 ליטר

עגלת אשפה 240 ליטר - חברת אופיר ספקים מספקים פחי אשפה ירוקים בינוניים עם גלגלים עבור חדרי זבל בבניינם, מפעלים, מוסדות ועוד.

עגלת אשפה 240 ליטר