מוצר חדש באתר

מוצרי אריזה, חומרי אריזה

עגלה לסרטי קשירה - קומפלט

עגלה לסרטי קשירה - קומפלט - אופיר ספקים, ייצור ויבוא של מוצרי אריזה איכותיים למחסנים לוגיסטיים, חברות שילוח, תעשייה ועוד. משלוחים לכל הארץ, מחירים סיטונאיים לכמויות. חברתנו מייצרת קרטונים עם הדפסה, סרט דבק מודפס, ניילון סטרץ, מעטפות שילוח, סרטי הדבקה, ניילון בועות, פקינג ליסט ועוד.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • עגלה לסרטי קשירה - קומפלט
  • עגלה לסרטי קשירה - קומפלט
  • 1.

    צבת, מותחן, קליפסים, סרט קשירה ותוף

    עגלה לסרטי קשירה, הפתרון המושלם והנוח ביותר לאריזה וקשירה של מוצרים מגוונים.עגלה זו מיועדת ל החזקת סרט הקשירה והאביזרים הנלווים לשם ביצוע קשירת ארגזים וקרטונים. על העגלה ישנה אופציה למקם את הצבת, המותחן, הקליפסים וסרט הקשירה המונח על תוף בכדי שיהיה ניתן למשוך אותו ביתר קלות

    • בעל מפעל או מחסן, מחפש מוצר רב שימושי לסרטי קשירה? עגלה לסרטי קשירה היא הפתרון המושלם והנוח ביותר לאריזה וקשירה של מגוון מוצרים.

      עגלה זו מיועדת ל החזקת סרט הקשירה והאביזרים הנלווים לשם ביצוע קשירת ארגזים וקרטונים. על העגלה ישנה אופציה למקם את הצבת, המותחן, הקליפסים וסרט הקשירה המונח על תוף בכדי שיהיה ניתן למשוך אותו ביתר קלות. עגלה זו נועדה להקל על העבודה ולרכז את כלל הציוד הדרוש לצורך הקשירה במקום אחד ושלא יהיה מפוזר ברחבי המחסן. אופיר ספקים מרכזת עבורכם את כל הפריטים הנחוצים לקשירה תחת קורת גג אחת! התקשרו עוד היום לאופיר ספקים והתרשמו מעגלה איכותית לסרטי קשירה אותה אנו מספקים עבורכם.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מתקן מפלסטיק למיני סטרץ ידני

מתקן מפלסטיק למיני סטרץ ידני

מתקן מפלסטיק לניילון נצמד מיני סטרץ המתקן, מגיע בצבע כחול וגודלו 16 ס"מ.

מתקן מפלסטיק למיני סטרץ ידני

מותחן

מותחן

מותחן למתיחת סרט הקשירה והידוקו סביב המוצר/קרטון/חבילה שאותה רוצים לארוז

מותחן

שקיות פסגור גדולות

שקיות פסגור גדולות

אופיר ספקים משווקת שקיות פסגור (שקיות פלסטיק עם פס סגירה) לצרכים שונים, שקיות לשמירה על מוצרים ובדים שונים, השקית נסגרת בקלות על ידי לחיצה על פס הסגירה ומגנה מאבק ולחות, אנו משווקים שקיות פסגור במחירים חסרי תחרות. אספקה בפריסה ארצית.

שקיות פסגור גדולות

שקיות שילדינג, שקיות אנטי סטטי

שקיות שילדינג, שקיות אנטי סטטי

שקית המיועדת לכיסוי רכיבים אלקטרונים, להגנה מפני חשמל אנטי סטטי.

שקיות שילדינג, שקיות אנטי סטטי