מוצר חדש באתר

מוצרי אריזה, חומרי אריזה

שקיות פסגור עם חור תליה

שקיות פסגור עם חור תליה - אופיר ספקים, ייצור ויבוא של מוצרי אריזה איכותיים למחסנים לוגיסטיים, חברות שילוח, תעשייה ועוד. משלוחים לכל הארץ, מחירים סיטונאיים לכמויות. חברתנו מייצרת קרטונים עם הדפסה, סרט דבק מודפס, ניילון סטרץ, מעטפות שילוח, סרטי הדבקה, ניילון בועות, פקינג ליסט ועוד.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • שקיות פסגור עם חור תליה
  • 1.

    לשקיות פסגור שימושים רבים לאריזת מוצרים, החל מתבלינים, קפה, פיצוחים, חמוצים ועד לאריזת מוצרים קטנים לשמירה, בנוסף לדקיות פסגור רגילות אנו מספקים גם שקיות פסגור עם חור תליה.

    • שקיות פסגור עם חור תליה ניתן לאגודת מספר שקיות בחוט או אזיקון או להציג אותם על מתקן ייעודי

      אם יש לך מוצרים שאינם ארוזים ואתה מעוניין לארוז אותם ולהציג אותם על מעמד מתאים זה המוצר המתאים

      מתאים גם לקיוסקים לשים פיצוחים לדוגמא בשקית לאחר מכן בעזרת הפס סגירה אפשר לסגור את השקית ובסופו של דבר להציג אותם על מתקן מותאם, ישנם הרבה מתקנים כיום של חברות רבות שנותנות לכם אפשרות (כמו בחנות טלפונים שמציגים טלפונים ) להציג את המוצרים שלכם בעזרת שקיות פסגור עם חור תליה

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

ניילון נצמד ידני למשטחים

ניילון נצמד ידני למשטחים

סטרץ ידני למשטחים מורכב מיריעות פוליאתילן דקות או עבות יותר לפי הדרישה, בעלות חוזק מתיחה גבוה הנמתחות סביב למשטחים או מוצרים שונים ושומרות על יציבותם ומגנה עליהם מפני נפילה, לכלוך, רטיבות, ובעיות נוספות, רוחבו של הניילון הנצמד הוא 50 ס`מ, והוא קיים במשקלים מיקרונים וצבעים שונים לפי הדרישה.

ניילון נצמד ידני למשטחים

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה משמש לאריזת ציוד עדיין ו/או שביר. פצפץ עם פרפורציה הינו מוצר אריזה באיכות מעולה, המאפשרת שמירה מקסימאלית על המוצרים ומגן עליהם ממגוון רחב של פגיעות – חבטות, נפילות, סדקים ועוד. הפצפץ עם פרפורציה הינו מוצר אריזה זול ונוח במיוחד לשימוש, משום שהפרפורציה מאפשרת חיתוך של הניילון בקלות, החיתוך הינו נקי ואסתטי, שילוב הדברים יכול להביא לחיסכון כספי.

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה

ניילון לכיסוי משטחים

ניילון לכיסוי משטחים

שקיות ניילון ענקיות לכיסוי והגנה על המשטח מפגע מזג אוויר, מאבק וכדומה.

ניילון לכיסוי משטחים

מותחן

מותחן

מותחן למתיחת סרט הקשירה והידוקו סביב המוצר/קרטון/חבילה שאותה רוצים לארוז

מותחן