מוצר חדש באתר

יריעות פוליאתילן - יריעות ניילון לפי מידה בהתאמה אישית

חברת אופיר ספקים חושבת על צרכי לקוחותיה ודואגת להתחדש בשירותים ובמוצרים חדשים. לכן יצאנו עם שירות חדש - חיתוך גלילי ניילון / פצפץ ליריעות ניילון לפי מידה בגודל מותאם אישית. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר בטלפון 03-6522422

  • 1.

    יריעות ניילון פוליאתילן - חיתוך גלילי ניילון בועות או פצפץ לרוחבים מיוחדים ליריעות בהתאמה אישית

    יריעות ניילון פוליאתילן - חיתוך גלילי ניילון בועות או פצפץ לרוחבים מיוחדים ליריעות בהתאמה אישית

    אופיר ספקים מציעים שירות חיתוך גלילי ניילון בועות / פצפץ ליריעות ניילון לפי מידה בגודל מותאם אישית. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר בטלפון: 03-6522422 או דרך הצור קשר ונציגנו ישמחו לענות לכל שאלה בנושא.


    גלילי ניילון פוליאתילן בועות / פצפץ הנמצאים במפעלים, בתי עסקים וחברות הובלה הם מוצרים אשר נמצאים בשימוש על בסיס יום יומי. גלילי ניילון בועות / פצפץ מגיעים ברוחב סטנדרטי של 1.2 מטר או 1.5 מטר ובאורך 75 מטר. הרחבים הגדולים האלו של 1.2 מטר או 1.5 מטר מתאימים יותר לאריזות במפעלים או לחבורת הובלה לעטיפת מוצרים/פריטים גדולים המיועדים לשינוע וזקוקים להגנה מפני טלטולים ומכות קלות.

    אך מה עושים שיש לנו פריטים קטנים? לא חבל על כמויות שאריות הניילון שנזרקות לפח? אנו באופיר ספקים מציעים שירות חדש - חיתוך גלילי ניילון בועות / פצפץ לרוחבים מיוחדים בהתאמה אישית.

    יריעות ניילון פוליאתילן - מה הכוונה חיתוך לרוחבים מיוחדים?
    אם אתה בעל עסק אשר מוכר פריטים קטנים שהם שבירים/ עדינים או אם אתה חברת הובלות אשר צריך לעטוף מוצרים שבירים, אין לך צורך בגליל של 1.5 מטר או 2 מטר. עכשיו אתה יכול להזמין גליל ניילון בועות ברוחב מיוחד המתאים לעטיפת פריטים אלו. ניתן לחתוך את גלילי הניילון בועות או פצפץ החל מרוחב של 20 סנטימטר בקפיצות 5 כלומר: 20, 25, 30, 35 סנטימטר וכ`ו… ובכך תוכל לחסוך בכמות הניילון בעת העטיפה (עטיפת יתר) או להפחית את כמות השאריות שהולכות לפח במידה ואתם חותכים. לא משנה איך תסתכלו על זה, בסופו של דבר מדובר בחיסכון כספי.

    את החיתוך של גלילי הניילון בועות או הפצפץ ניתן לעשות גם בגלילי ניילון בועות דו שכבתי ובגלילי ניילון בועות תלת שכבתי ולהפיק יריעות ניילון מותאמות אישית.

    היתרונות בחיתוך גלילי ניילון בועות או פצפץ והפקת יריעות פוליאתילן מותאמות אישית:
    חיסכון ניילון.

    מאיץ את מהירות העבודה (אין צורך להתעסק עם החיתוך)

    הניילון מתאים בדיוק למוצר שלי, נראה הרבה יותר מקצועי.

    מתאים למתקני תליה בחנויות של מתנות וכלי בית.

    ועוד.

    יריעות פוליאתילן - יריעות ניילון חיתוך לפי מידה בהתאמה אישית - חיתוך גלילי ניילון בועות / פצפץ לרוחבים מיוחדים בהתאמה אישית. שום עבודה לא קטנה או גדולה בשבילנו, לפרטים נוספים צרו איתנו קשר בטלפון 03-6522422

הצעה מיוחדת

בעל חברת, משתמש במוצרי אחסון? יש לנו הצעה מיוחדת שלך.

בנדל שכולל ניילון פצפץ, שקיות פסגור, פקינג ליסט ועוד במחירים ללא תקדים, לקבל פרטים נוספים על הבנדל התקשר.