מוצר חדש באתר

קרטונים למעבר דירה - הכי זול בארץ - אופיר ספקים

קרטונים למעבר דירה- מערך הפצה ואספקה של קרטונים למעבר דירה בפריסה ארצית. אנו מיצרים ומספקים ארגזי קרטונים בגדלים הסטנדרטיים וכן קרטון לארכיב, גלילי קרטון גלי וציוד נלווה כגון סרטי הדבקה, גלילי פצפץ, סכין יפני ועוד

  • 1.

    קרטונים למעבר דירה

    קרטונים למעבר דירה

    אופיר ספקים ייצור ושיווק קרטונים למעבר דירה.

    מערך הפצה ואספקה של קרטונים למעבר דירה בפריסה ארצית. אנו מיצרים ומספקים ארגזי קרטונים למעבר דירה בגדלים הסטנדרטיים וכן קופסאות קרטון לארכיב, גלילי קרטון גלי וציוד נלווה כגון סרטי הדבקה, גלילי שרינק, גלילי פצפץ, סכין יפני, סרטי קשירה ועוד.
    נציגי החברה ישמחו לסייע לכם בבירור מידות קרטונים למעבר דירה וגלילי הקרטון (עובי, גודל), זמינות מידית להספקה, לכמויות גדולות ניתן לייצר קרטונים בהזמנה מיוחדת.

    זקוקים לקרטונים למעבר דירה? באופיר ספקים תוכלו להזמין את כל סוגי הקרטונים המשמשים למעבר דירה. לפרטים נוספים והזמנות צרו עמנו קשר בטלפון - 03-6522422 או דרך צור קשר באתר ונשמח לעמוד לרשותכם.

    סוגים של קרטונים למעבר דירה

    אופיר ספקים מייצרת ומשווקת ארגזי קרטונים למעבר דירה בכל הגדלים ומעובי קרטון בהתאם לדרישה

    1. קופסאות קרטון איכותיות ועמידות.
    2. ארגזי ארכיב במידות סטנדרטיות להזמנה מידית
    3. אנו מייצרים ומשווקים גם גלילי קרטון גלי להגנה על ריהוט ומוצרי חשמל.

    אנו מיצרים ומספקים לכם אך ורק קרטונים חדשים למעבר דירה. קרטונים חזקים שמייעלים את תהליך האריזה, השינוע והפריקה. ארגזי קרטון חדשים שגודלם הותאם למשקל הנארז יחזיקו מעמד לאורך כל תהליך העברת תכולת הדירה או המשרד ולא יתפרקו באמצע ובכך ימנע נזק אפשרי והצורך להתעכב על אריזה מחודשת.
    נציין שאופיר ספקים מייצרת קרטונים בגדלים שונים ובעובי קרטון שונה כך שניתן להתאים את גודל הקרטון לסוגי החפצים שנארזים.

    המלצות להתאמת קרטונים למעבר דירה

    אריזת כלי מטבח, ציוד משרדי ספרים וכו` בקרטונים למעבר דירה קרטונים קטנים יותר וחזקים יותר - כאשר עליכם לארוז למשל, כלי מטבח, בקבוקים, ספרים, קלסרים משרדיים וכל ציוד שמתאפיין בכבדות יחסית לגודלו הרי שההמלצה היא לבחור קרטונים שאינם גדולים מדי לעתים השימוש בארגזי קרטון ארכיב יעיל ביותר וזאת משתי סיבות.
    סיבה אחת היא החוזק של הקרטון עצמו והסכנה שסרטי ההדבקה שמחזקים אותו יתפרקו בזמן התזוזה או הנסיעה וסיבה השנייה היא המשקל. גם אם העברת הדירה מתבצעת על ידי מובילים מקצועיים ארגז קרטון כבד מדי עלול ליפול ולהינזק מבלי משים (בטעות).

    קרטונים למעבר דירה באריזת ביגוד,מגבות וכלי מיטה

    קרטונים גדולים מחוזקים בסרטי הדבקה - כאשר אתם אורזים ביגוד או כלי מיטה, הרי שניתן להשתמש בקרטונים קצת יותר גדולים ובתנאי שיארזו ויסגרו בעזרת סרטי הדבקה, שימנעו את פתיחתם המהלך ההעברה של הציוד, ישנם אנשים שמעדיפים לארוז ביגוד בשקיות ניילון, אצלנו תוכלו גם למצוא מגוון שקיות ניילון לכל צורך..

    יתרון התאמת גודל הקרטונים למעבר דירה והיותם חדשים

    קיים יתרון משמעותי לכך שמשתמשים בקרטונים למעבר דירה שמותאמים לציוד הנארז. הדבר מאפשר למובילים להעמיס בבטחה את הציוד הן על העגלות או על גב הסבלים והן כאשר מעלים אותו למשאית. קרטונים חדשים וחזקים מהווים יתרון בכל שלב בתהליך מעבר הדירה.
    ללא קשר אם האריזה מתבצעת על ידי החברה המובילה או הלקוח, כאשר הקרטון חדש ומותאם למשקל המוצר הנארז, ובנוסף הקרטון נסגר בעזרת סרטי הדבקה איכותיים, תכולת הקרטון נשמרת מרגע איסוף תכולת הדירה, ההעמסה, הנסיעה, הפריקה ביעד הדירה החדשה ועד לפיזור הקרטונים לחדרים המתאימים.

    אנו באופיר ספקים מאפשרים לכם להתאים את הקרטונים המשמשים למעבר דירה לתכולה הנארזת. צרו עמנו עוד היום קשר לייעוץ והזמנת קרטונים למעבר דירה או משרד, נציגי החברה ישמחו לייעץ ולסייע בבחירת הקרטונים הדרושים לכם.

    מוצרי אריזה למעבר דירה מומלצים

    מדבקות תכולה - מאפשרות לציין על כל קרטון את תכולתו ולאיזה חדר בדירה החדשה או במשרד הוא מיועד.
    מדבקות אזהרה - שביר וכן כיוון נשיאה למניעת נזקים בעת ההעברה של הציוד.
    סרטי הדבקה - לסגירת ארגזי הקרטון ולחיזוק, סרטי הדבקה איכותיים במחירים מדהימים
    דיספנסר, מתקן ידני לסרט הדבקה - מייעל את סגירת הקופסאות וארגזי הקרטון.
    גלילי קרטון גלי - חיוני להגנה על ריהוט ומוצרי חשמל למניעת שריטות וסימנים
    סכין יפני - מאפשר פתיחה מהירה וזריזה של המארזים השונים.
    נייר משי - מתאים לאריזת מוצרים עדינים במיוחד שניר חום עלול לגרום להם נזק
    ניר אריזה לבן או חום - מתאים לאריזת כלי מטבח סרוויסים, פורצלן ועוד.

    לבירור פרטים נוספים והזמנת קרטונים למעבר דירה צרו עמנו קשר בטלפון - 03-6522422 נשמח לעמוד לרשותכם. ניתן להגיע לאיסוף עצמי של קרטונים למעבר דירה בתיאום מראש בלבד.

הצעה מיוחדת

בעל חברת, משתמש במוצרי אחסון? יש לנו הצעה מיוחדת שלך.

בנדל שכולל ניילון פצפץ, שקיות פסגור, פקינג ליסט ועוד במחירים ללא תקדים, לקבל פרטים נוספים על הבנדל התקשר.