מוצר חדש באתר

מוצרי אריזה, חומרי אריזה

שרינק, מתכווץ בחום PVC

שרינק, מתכווץ בחום PVC - אופיר ספקים, ייצור ויבוא של מוצרי אריזה איכותיים למחסנים לוגיסטיים, חברות שילוח, תעשייה ועוד. משלוחים לכל הארץ, מחירים סיטונאיים לכמויות. חברתנו מייצרת קרטונים עם הדפסה, סרט דבק מודפס, ניילון סטרץ, מעטפות שילוח, סרטי הדבקה, ניילון בועות, פקינג ליסט ועוד.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • שרינק, מתכווץ בחום PVC
  • 1.

    יריעות שרינק פוליאוליפין מתכווצות בחום ובכך נצמדות ומחזיקות את המוצרים בדרך הטובה ביותר ומגינה עליהם מפני לכלוך, אבק ולחות.היריעות מתאימות לכל מכונות השרינק מרוחב של 25-60 ס"מ ( בקפיצות של 5 ס"מ ) באיכות מצוינת, לאריזות מגוון מוצרים.

    שרינק פוליאוליפין מתכווץ בחום - מאושר למזון, שרינק PVC מתכווץ בחום.

    • אם חיפשת ניילון נצמד סטרץ לחץ כאן

      אופיר ספקים תספק עבורכם יריעות שרינק פוליאוליפין מתכווצות בחום לכל מכונות השרינק מרוחב של 25-60 ס"מ ( בקפיצות של 5 ס"מ ) באיכות מצוינת ובכמות גדולה. מעכשיו אתם יודעים מהו המוצר הטוב ביותר לשמירה על מוצרים. אנו נספק עבורך שרינק, מתכווץ בחום PVC בכמות ובאיכות מירבית.

      יריעות שרינק פוליאוליפין מתכווצות בחום ובכך נצמדות ומחזיקות את המוצרים בדרך הטובה ביותר ומגינה עליהם מפני לכלוך, אבק ולחות.היריעות מתאימות לכל מכונות השרינק מרוחב של 25-60 ס"מ ( בקפיצות של 5 ס"מ ) באיכות מצוינת, לאריזות מגוון מוצרים. אם הינכם בעלי מפעל או מחסן וחפשתם מוצר לשמירה על המוצרים שלכם בזמן איחסונם ושינועם, זהו המוצר האולטימטיבי עבורכם! התקשרו עוד היום לאופיר ספקים ותוכלו להנות ממגוון רחב של מוצרים בתחום האריזה.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

נייר משי 25X36

נייר משי 25X36

נייר משי לאריזת מתנות וחפצים עדינים מאוד שנדרש להפריד ביניהם 25X35 ס"מ

נייר משי 25X36

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה משמש לאריזת ציוד עדיין ו/או שביר. פצפץ עם פרפורציה הינו מוצר אריזה באיכות מעולה, המאפשרת שמירה מקסימאלית על המוצרים ומגן עליהם ממגוון רחב של פגיעות – חבטות, נפילות, סדקים ועוד. הפצפץ עם פרפורציה הינו מוצר אריזה זול ונוח במיוחד לשימוש, משום שהפרפורציה מאפשרת חיתוך של הניילון בקלות, החיתוך הינו נקי ואסתטי, שילוב הדברים יכול להביא לחיסכון כספי.

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה

גליל ניילון עבה

גליל ניילון עבה

ייצור ושיווק של גליל ניילון עבה לכל תחומי המשק

גליל ניילון עבה

גליל ניילון 100 מיקרון

גליל ניילון 100 מיקרון

גליל ניילון 100 מיקרון שקוף לשימוש בכל תחומי המשק

גליל ניילון 100 מיקרון