מוצר חדש באתר

מוצרי אריזה, חומרי אריזה

סטרץ לבן אטום

סטרץ לבן אטום - אופיר ספקים, ייצור ויבוא של מוצרי אריזה איכותיים למחסנים לוגיסטיים, חברות שילוח, תעשייה ועוד. משלוחים לכל הארץ, מחירים סיטונאיים לכמויות. חברתנו מייצרת קרטונים עם הדפסה, סרט דבק מודפס, ניילון סטרץ, מעטפות שילוח, סרטי הדבקה, ניילון בועות, פקינג ליסט ועוד.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • סטרץ לבן אטום
  • סטרץ לבן אטום
  • 1.

    נילון נצמד לבן - White Shrink Wrap
    משקל 3 קילו 25 מיקרון
    סטרץ' לבן אטום עבה ואיכותי במיוחד לעטיפת משטחים חבילות ורהיטים כאשר אנו מעוניינים למנוע מזיהוי המוצר בשלבי השיגור השונים וכן לשמירה מפגעי מזג האוויר (הגנה מהשמש).

    •  גליל סטרץ` לבן אטום - white shrink wra נילון נצמד המיועד לעטיפת משטחים או רהיטים וכל סוג של סחורה אשר אנו מעוניינים שפרטיה לא יהיו גלויים בעת המשלוח והאחסון.

      נילון נצמד לבן ואטום זה הנו עבה במיוחד ומאפשר סגירה מוחלטת של כל סממן של הסחורה הנערמת על המשטח למשל כאשר אנו מעוניינים שפרטי המוצר הנשלח לא יהיו חשופים לכל.

      סטרץ` לבן אטום מאפשר אריזת רהיטים בין אם לצורך מעבר דירה או מלוח חדשים מהספק, כך שלא ניתן לראות את הרהיט ובנוסף מתהווה שכבת הגנה בפני פגעי מזג האוויר וקרני השמש.

      משקל הגליל 3 קילו ועובי הנילון הוא 25 מיקרון שמצביע על חוזקו ועמידותו של מוצר איכותי זה.

      ניתן בעזרת סטרץ` לבן אטום  להשתמש בעת הכנת משלוחים על משטח או כאשר אנו אורזים קרטונים יחידים לשיגור או אחסון. בכל מקרה השימוש בנילון נצמד אטום לבן מאפשר סימו חיצוני על רקע הלבן כך שכל כיתוב או מדבקה בולטים מאוד לעיין.

      מוצרים נוספים באופיר ספקים:

      שרינק ניילון נצמד

      שקיות פקינג ליסט

      מעטפות בלדרות

      לפרטים נוספים להזמנות צרו קשר 03-6522422 או דרך צור קשר באתר

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מדבקות הלם

מדבקות הלם

מדבקות שוקים מתריעות אם בזמן השילוח עברה על החבילה פגיעה כלשהי. בעזרת השימוש במדבקות הלם מוודאים שהמובילים ינקטו משנה זהירות בטיפול באריזה וכן מעקב על מה שעובר על המשלוח.

מדבקות הלם

שקיות עם פס סגירה אנטי סטטיות

שקיות עם פס סגירה אנטי סטטיות

שקיות אנטי-סטטיות עם פס סגירה לאריזה ושמירה על מעגלים אלקטרונים ומוצרי אלקטרוניקה. שקיות ניילון אילו משמשות בעיקר עבור שמירה על רכיבים אלקטרוניים ומעגלים חשמליים אשר החשמל הסטטי מזיק להם. שקיות אילו מסופקות במגוון גדלים ועובי לייעודים שונים וכן עם סגירה ופתיחה רב פעמית אטומה שיכולה לשמור על תוכן השקית מפני לחות, אבק, מים וכדומה.

שקיות עם פס סגירה אנטי סטטיות

גליל ניילון בועות, ניילון פצפצים לאריזה, פץ פץ, פצפץ

גליל ניילון בועות, ניילון פצפצים לאריזה, פץ פץ, פצפץ

גליל ניילון בועות באיכות מעולה, גמיש וחזק בעל הגנה מירבית, ניתן לקבל את הניילון פצפצים בעובי שונה דו שכבתי, תלת שכבתי, מחוזק. אורך הגליל 75 מ`, וניתן לקבלו ברוחבים שונים: 50,60,80,100,120,150 ס"מ. ניתן לספק את המוצר תוך 48 שעות מרגע ההזמנה נקרא גם ניילון פץ פץ ופצפץ לאריזה

גליל ניילון בועות, ניילון פצפצים לאריזה, פץ פץ, פצפץ

מדבקות אריזה

מדבקות אריזה

מדבקות אריזה הינו שם כולל עבור מגוון מדבקות להדבקה על גבי אריזות, המדבקות יכולות להכיל טקסט או סימנים בינלאומיים, כגון שביר, למעלה (איך לתפוס את הקרטון), CE, מדבקות אזהרה (להרחיק מאשר ומים) מדבקות חומר מסוכן ועוד.

מדבקות אריזה