מוצר חדש באתר

בגדי עבודה, מכנסי עבודה, חולצות עבודה ועוד.

חולוצת עבודה - אלגנט

חולוצת עבודה - אלגנט - בגדי עבודה מכל הסוגים ולמגוון סביבות עבודה תמצאו אצל אופיר ספקים. בין מוצרינו:חולצות עבודה, מכנסי עבודה, מגוון מדים, חלוקים, כפפות, כובעים, סרבלים ועוד. כנסו לאתר וצפו במוצרים.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • חולוצת עבודה - אלגנט
  • 1.

    חולצת עבודה אלגנט מתאימה למגוון אירועים וכנסים בעבודה אשר מעניקה מראה יוקרתי ומכובד לעובדים. חולצת עבודה אלגנט עם שרוול קצר או ארוך לימים חמים וקרים לנוחות מקסימאלית במגוון צבעים לפי בחירת המזמין. ישנה אפשרות להזמין חולצות עבודה אלגנט עם כיס עם שרוול קצר או ארוך, בהתאם למלאי המצוי ברשותנו.

    • חולצת עבודה אלגנט מתאימה למגוון אירועים וכנסים בעבודה אשר מעניקה מראה יוקרתי ומכובד לעובדים. חולצת עבודה אלגנט עם שרוול קצר או ארוך לימים חמים וקרים לנוחות מקסימאלית במגוון צבעים לפי בחירת המזמין. ישנה אפשרות להזמין חולצות עבודה אלגנט עם כיס עם שרוול קצר או ארוך, בהתאם למלאי המצוי ברשותנו.


      מפרט: חולצת עבודה אלגנט העשויה 50% פוליאסטר 50% כותנה, מגוון צבעים במידות: S-XXXL
      חולצת עבודה אלגנט המספקת נוחות ונעימות לאורך היום, מעניקה מראה אחיד ומכובד של העובדים, למגוון בעלי מקצוע ולאירועים שונים.


      מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך: חולצות עבודה – טריקו דגם לקוסט, חולצות עבודה – טריקו 100% כותנה, סרבל שלם או סרבל גנן.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מכנסי עבודה - דגמ

מכנסי עבודה - דגמ"ח אמריקאי

מכנסי עבודה – דגמ"ח אמריקאי עושים כותנה וסיליקון לשילוב של נוחות ועמידות בסביבת העבודה. למכנס שישה כיסים וחיזוקים מיוחדים ולכן מתאים לסביבות עבודה מגוונות. המכנס נוח במיוחד ומגיע בשלל צבעים ומידות. למכנס גזרה צרה כך שהוא יושב בצורה נוחה על הגוף ומאפשר חופש פעולה רחב.

מכנסי עבודה - דגמ"ח אמריקאי

מכנסי עבודה - דגמ

מכנסי עבודה - דגמ"ח אינדיאני

מכנסי עבודה – דגמ"ח אינדיאני הם מכנסי עבודה חזקים ואיכותיים, עמידים ונוחים המשמשים במגוון תחומים כגון : חקלאות, תעשיה, בנייה ועוד. המכנס מגיע בשני דגמים, הראשון עושי כולו כותנה למכנס נוח במיוחד והשני מכנס עשוי כותנה ופוליאסטר למכנס עמיד וחזק. המכנס מגיע בגוון צבעים ומידות לפי בחירת הלקוח. למכנס מספר כיסים, צדדיים, אחוריים וקדמיים לנוחות מרבית.

מכנסי עבודה - דגמ"ח אינדיאני

חולצות עבודה - טריקו

חולצות עבודה - טריקו

חולצת עבודה טריקו למגוון בעלי מקצוע, לשימוש יומיומי אשר מעניקה נוחות למשך כל יום העבודה בין אם במאמץ ובין אם במנוחה. ניתן להזמין חולצת עבודה טריקו עם שרוול קצר או ארוך, במגוון רחב של צבעים ובמידות רבות. בין אם תרצו לרכוש חולצות לנגרים, צבעים, מחסנאים או עובדי מפעל זו החולצה המתאימה ביותר לעובדים.

חולצות עבודה - טריקו

קפוצון ללא רוכסן

קפוצון ללא רוכסן

אופיר ספקים מתמחה באספקת ביגוד עבודה לרבות קפוצון ללא רוכסן לימים קרים, קפוצון העשוי בד 100% כותנה. אם אתם עובדים במפסל, מחסן, או בכל מקצוע אחר ואתם חשופים למזג אוויר, סביר להניח שתזדקקו לקפוצון ללא רוכסן שישמור על חוף הגוף במשך היום.

קפוצון ללא רוכסן