מוצר חדש באתר

מוצרי אריזה, חומרי אריזה

מדבקות אריזה

מדבקות אריזה - אופיר ספקים, ייצור ויבוא של מוצרי אריזה איכותיים למחסנים לוגיסטיים, חברות שילוח, תעשייה ועוד. משלוחים לכל הארץ, מחירים סיטונאיים לכמויות. חברתנו מייצרת קרטונים עם הדפסה, סרט דבק מודפס, ניילון סטרץ, מעטפות שילוח, סרטי הדבקה, ניילון בועות, פקינג ליסט ועוד.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • מדבקות אריזה
  • 1.

    מדבקות אריזה הינו שם כולל עבור מגוון מדבקות להדבקה על גבי אריזות, המדבקות יכולות להכיל טקסט או סימנים בינלאומיים, כגון שביר, למעלה (איך לתפוס את הקרטון), CE, מדבקות אזהרה (להרחיק מאשר ומים) מדבקות חומר מסוכן ועוד.

    • אופיר ספקים מתמחים באספקת מדבקות אריזה, בכלל ומדבקות שביר ומדבקות אזהרה בפרט, פנו אלינו בכל שאלה בנושא ונשמח לעזור.

      אנו משווקים מדבקות אריזה איכותיות בעלי כושר הדבקה גבוה, עמידה בטמפרטורות גבוהות ותנאים קשים, המדבקות מגיעות מנייר או פוליאסטר לפי דרישת הלקוח.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מותחן

מותחן

מותחן למתיחת סרט הקשירה והידוקו סביב המוצר/קרטון/חבילה שאותה רוצים לארוז

מותחן

קליפסים מתכת - לסרט קשירה

קליפסים מתכת - לסרט קשירה

קליפסים מתכת לסרטי קשירה הם אביזר עזר לסרטי קשירה, משמשים כאמצעי חיבור יעיל וחזק לסרטי הקשירה אשר עוטפים ארגזים מסוגים שונים. סגירה זאת מהווה ערובה לכך שבעת נשיאה הרצועות התומכות בחוזקו של הקרטון או המוצר לא יפתחו והמוצר ייפול וישבר.

קליפסים מתכת - לסרט קשירה

דבק נייר לצביעה בתנור

דבק נייר לצביעה בתנור

מסקינגטייפ עמיד בטמפרטורה גבוה, דבק נייר עמיד בטמפרטורות של 200 – 80 מעלות, משמש לצביעה בתנור, לסגירת אריזות קרטון, להגנה של קירות בעת צביעה ולהגנה על פינות רהיטים. דבק נייר עמיד לטמפרטורות גבוהות מתאים למגוון רחב של מטרות, עמיד, איכותי ונוח ביותר לשימוש.

דבק נייר לצביעה בתנור

שקיות מניילון בועות, פץ פץ

שקיות מניילון בועות, פץ פץ

שקיות מניילון בועות, גליל ניילון בועות דו שכבתי, ניילון בועות תלת שכבתי, בועות גדולות, בועות אנטי סטטי וכו`

שקיות מניילון בועות, פץ פץ