מוצר חדש באתר

בגדי עבודה, מכנסי עבודה, חולצות עבודה ועוד.

חלוק גבר

חלוק גבר - בגדי עבודה מכל הסוגים ולמגוון סביבות עבודה תמצאו אצל אופיר ספקים. בין מוצרינו:חולצות עבודה, מכנסי עבודה, מגוון מדים, חלוקים, כפפות, כובעים, סרבלים ועוד. כנסו לאתר וצפו במוצרים.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • חלוק גבר
  • 1.

    בד: דיאולן 50/50 או 100% כותנה
    במגוון צבעים
    S-XXXL :מידות

    לשאלות נוספות וקבלת מידע לגבי חלוקי גברים ובגדים נוספים לעבודה ניתן ליצור עימו קשר ואנו נשמח לעזור.

    • חלוק הוא פריט לבוש קליל אשר עובדים רבים נדרשים ללבוש אותו במקום עבודתם כחלק מדרישות התפקיד. קיימים מספר סוגים של חלוקי גברים: חלוק אשר עשוי מחמישים אחוז פוליאסטר וחמישים אחוז כותנה, וחלוק אשר עשוי מאה אחוז כותנה. החלוק נסגר בעזרת כפתורים לכל אורכו ובעל צווארון אלגנטי שמקנה לו מראה רשמי ומכובד.


      חלוק הגבר מגיע בשלל מידות אשר יתאימו לכל עובד. החלוק עשוי מבד דק שמאפשר ללבוש אותו בקלילות לכן הוא לא מכביד על הלובש אותו. החלוק נעשה בצורה זו מכיוון שהוא מיועד ללבישה על הבגדים אשר מגיע עימם העובד מהבית ורק כאשר הוא בתפקיד הוא לובש את החלוק לעבודה.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

חולצות עבודה - טריקו

חולצות עבודה - טריקו

חולצת עבודה טריקו למגוון בעלי מקצוע, לשימוש יומיומי אשר מעניקה נוחות למשך כל יום העבודה בין אם במאמץ ובין אם במנוחה. ניתן להזמין חולצת עבודה טריקו עם שרוול קצר או ארוך, במגוון רחב של צבעים ובמידות רבות. בין אם תרצו לרכוש חולצות לנגרים, צבעים, מחסנאים או עובדי מפעל זו החולצה המתאימה ביותר לעובדים.

חולצות עבודה - טריקו

חולצות עבודה - לה-קוסט

חולצות עבודה - לה-קוסט

חברת אופיר ספקים מספקת עבורך חולצות עבודה – לה – קוסט, אשר תספק לך נוחות לאורך כל יום העבודה. מדובר במוצר שמתאים למגוון בעלי מקצוע, בעלי עסקים וחברות, מאפשרת גמישות ולא מגבילה בזמן העבודה. חולצות עבודה-לה-קוסט איכותיות העשויות 50% כותנה, 50% פוליאסטר.

חולצות עבודה - לה-קוסט

מכנס עבודה - קופיקו

מכנס עבודה - קופיקו

מכנס עבודה – קופיקו הוא מכנס איכותי ועמיד העשוי כותנה. למכנס יתרונות רבים ,המכנס רחב ונוח מה שמאפשר חופש פעולה גדול,למכנס ארבעה כיסים ובנוסף תפירה מיוחדת וחיזוקים נוספים ההופכים אותו לעמיד יותר. מכנס עובדה – קופיקו הוא מכנס איכותי ביותר, נוח, חזק ומתאים למגוון רחב של סביבות עבודה גם קשות במיוחד.

מכנס עבודה - קופיקו

חולוצת עבודה - אלגנט

חולוצת עבודה - אלגנט

חולצת עבודה אלגנט מתאימה למגוון אירועים וכנסים בעבודה אשר מעניקה מראה יוקרתי ומכובד לעובדים. חולצת עבודה אלגנט עם שרוול קצר או ארוך לימים חמים וקרים לנוחות מקסימאלית במגוון צבעים לפי בחירת המזמין. ישנה אפשרות להזמין חולצות עבודה אלגנט עם כיס עם שרוול קצר או ארוך, בהתאם למלאי המצוי ברשותנו.

חולוצת עבודה - אלגנט