מוצר חדש באתר

מוצרי אריזה, חומרי אריזה

קליפסים מתכת - לסרט קשירה

קליפסים מתכת - לסרט קשירה - אופיר ספקים, ייצור ויבוא של מוצרי אריזה איכותיים למחסנים לוגיסטיים, חברות שילוח, תעשייה ועוד. משלוחים לכל הארץ, מחירים סיטונאיים לכמויות. חברתנו מייצרת קרטונים עם הדפסה, סרט דבק מודפס, ניילון סטרץ, מעטפות שילוח, סרטי הדבקה, ניילון בועות, פקינג ליסט ועוד.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • קליפסים מתכת - לסרט קשירה
  • 1.

    קליפסים מתכת לסרטי קשירה הם אביזר עזר לסרטי קשירה, משמשים כאמצעי חיבור יעיל וחזק לסרטי הקשירה אשר עוטפים ארגזים מסוגים שונים. סגירה זאת מהווה ערובה לכך שבעת נשיאה הרצועות התומכות בחוזקו של הקרטון או המוצר לא יפתחו והמוצר ייפול וישבר.

    • קליפסים מתכת לסרטי קשירה הם החיבור המועדף ביותר על פני הלחמה של הסרט אשר מספקת עמידות פחותה לעומת הקליפס אשר יכול לשאת לחץ רב יותר.

      אופיר ספקים תספק עבורכם מגוון מוצרים ייעודיים לאריזת מוצרים ולשמירה עליהם בזמן אחזקתם ושינועם. קליפסים מתכת לסרט קשירה עמידים ועומדים בעומסים גבוהים, מדובר במוצר איכותי מיני רבים אותם חברת אופיר ספקים תספק עבורכם.

      התקשרו עוד היום לאופיר ספקים ותיהנו ממגוון מוצרים לתחום האריזה.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

גליל ספוג פוליאתילן מוקצף לאריזה

גליל ספוג פוליאתילן מוקצף לאריזה

בעל מפעל או מחסן, מחפש מוצר לעיטוף והגנה על אריזות, מוצרים ומגוון חומרים? גליל ספוג פוליאתילן הוא המוצר הנכון ביותר! המוצר מגיע בצבע לבן, אוורירי ובעל משקל קל. גליל ספוג פוליאתילן מוקצף מיועד לאריזת משטחים, זכוכיות, רהיטים, מוצרי חשמל ועוד. בנוסף, ניתן לשלב חומרי ציפוי נוספים כגון ניילון, בד וסיליקון. הגליל נעים למגע ונשמר זמן רב גם בתנאי אחסון ובכך מכיל את כל התכונות הנחוצות על מנת לשמור על המוצרים שלך.

גליל ספוג פוליאתילן מוקצף לאריזה

שקיות מניילון בועות, פץ פץ

שקיות מניילון בועות, פץ פץ

שקיות מניילון בועות, גליל ניילון בועות דו שכבתי, ניילון בועות תלת שכבתי, בועות גדולות, בועות אנטי סטטי וכו`

שקיות מניילון בועות, פץ פץ

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה משמש לאריזת ציוד עדיין ו/או שביר. פצפץ עם פרפורציה הינו מוצר אריזה באיכות מעולה, המאפשרת שמירה מקסימאלית על המוצרים ומגן עליהם ממגוון רחב של פגיעות – חבטות, נפילות, סדקים ועוד. הפצפץ עם פרפורציה הינו מוצר אריזה זול ונוח במיוחד לשימוש, משום שהפרפורציה מאפשרת חיתוך של הניילון בקלות, החיתוך הינו נקי ואסתטי, שילוב הדברים יכול להביא לחיסכון כספי.

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה

ספוג לפרקטים

ספוג לפרקטים

ספוג לפרקטים - ספוג בידוד אקוסטי ובידוד תרמי חום קור, במחירים הכי זולים בארץ, משלוחים בכל הארץ.

ספוג לפרקטים