מוצר חדש באתר

מוצרי אריזה, חומרי אריזה

דיספנסר לניילון בועות ולשרוולי ניילון

דיספנסר לניילון בועות ולשרוולי ניילון - אופיר ספקים, ייצור ויבוא של מוצרי אריזה איכותיים למחסנים לוגיסטיים, חברות שילוח, תעשייה ועוד. משלוחים לכל הארץ, מחירים סיטונאיים לכמויות. חברתנו מייצרת קרטונים עם הדפסה, סרט דבק מודפס, ניילון סטרץ, מעטפות שילוח, סרטי הדבקה, ניילון בועות, פקינג ליסט ועוד.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • דיספנסר לניילון בועות ולשרוולי ניילון
  • דיספנסר לניילון בועות ולשרוולי ניילון
  • דיספנסר לניילון בועות ולשרוולי ניילון
  • 1.

    חברת אופיר ספקים משווקת דיספנסר לניילון בועות/ שרוולי ניילון/ ניילון פצפץ במידות מיוחדות בהתאמה אישית. אצלנו תקבלו מוצר חזק ועמיד לאורך שנים ומשירות מקצועי ואדיב. משלוחים בכל הארץ.

    • אופיר ספקים משווק מתקן לגלילי ניילון בועות ולשרוולי ניילון בהתאמה אישית אשר יתרום לחסכון של חומר הגלם ולחיתוך המוצר בצורה מקצועית. את המתקן ניתן להזמין במידות שונות שיתאימו למקום תלייתו.

      המוצר מתאים למפעלים, מחסנים, מוסדות ועסקים נוספים כאשר השימוש באופן תדיר.

      מתקן זה מיועד לכל סוג של חומר אשר מגיע בגליל, החל מנייר לניגוב ידיים, גליל קרטון, גליל ניילון בועות או רגיל ועוד.
      חסכון בזמן ובחומר – המתקן עוזר לחיתוך של הגליל ביתר קלות מה שתורם לחסכון בזמן עבודה ובנוסף, נמצא במקום מסודר ככה שאינו מתלכלך או נהרס מגורמים כגון מים, אבק וכדומה, מה שתורם לשמירתו של המוצר.
      אם הנכם מחפשים איכות של מוצר אשר ניתן לעבוד איתו בקלות, אנחנו באופיר ספקים נדע לספק לכם את מה שתצטרכו.

      ניתן להזמין את הדיספנר לפי מידות מיוחדות. לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 03-6522422 ונציגו ישמחו לענות לכל שאלה.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שקיות פסגור גדולות

שקיות פסגור גדולות

אופיר ספקים משווקת שקיות פסגור (שקיות פלסטיק עם פס סגירה) לצרכים שונים, שקיות לשמירה על מוצרים ובדים שונים, השקית נסגרת בקלות על ידי לחיצה על פס הסגירה ומגנה מאבק ולחות, אנו משווקים שקיות פסגור במחירים חסרי תחרות. אספקה בפריסה ארצית.

שקיות פסגור גדולות

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה משמש לאריזת ציוד עדיין ו/או שביר. פצפץ עם פרפורציה הינו מוצר אריזה באיכות מעולה, המאפשרת שמירה מקסימאלית על המוצרים ומגן עליהם ממגוון רחב של פגיעות – חבטות, נפילות, סדקים ועוד. הפצפץ עם פרפורציה הינו מוצר אריזה זול ונוח במיוחד לשימוש, משום שהפרפורציה מאפשרת חיתוך של הניילון בקלות, החיתוך הינו נקי ואסתטי, שילוב הדברים יכול להביא לחיסכון כספי.

גליל ניילון בועות, פצפץ עם פרפורציה

סכין יפני

סכין יפני

סכיני יפני רחביים איכותיים במגוון צבעים

סכין יפני

ניילון בועות מצופה אלומיניום

ניילון בועות מצופה אלומיניום

יתרונותיו של האלומיניום זה שהוא מונע כניסה של אוויר ומים וכתוצאה מכך מונע לחות, ניילון בועות מצופה אלומיניום, הוא ניילון שיכול להגן על מוצרים בעזרת הבועות שיש בו, ויכול להגן מפני שמש, אוויר, מים ולחות בעזרת הציפוי אלומיניום.

ניילון בועות מצופה אלומיניום