מוצר חדש באתר

מעטפות שילוח - ישירות מהיבואן במחיר הכי זול בארץ

הדפסה על מעטפות אלומיניום מרופדות

הדפסה על מעטפות אלומיניום מרופדות - חברתנו מתמחה ביבוא מעטפות שילוח. אנחנו תמיד שואפים לייצור של המעטפה הכי איכותית להגנה מירבית למוצר בזמן השילוח. מעטפות נייר מרופדות, מעטפת ניילון מרופדות, מעטפות בלדרות מניילון איכותי, מעטפות אלומיניום מרופדות, מעטפות נייר, מעטפות פקינג ליסט.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • הדפסה על מעטפות אלומיניום מרופדות
  • 1.

    הדפסה על מעטפות אלומיניום מרופדות - אצלנו בחברת אופיר ספקים תוכלו להדפיס את לוגו החברה על גבי המעטפה במחירים ללא תחרות. ניתן לבחור עד 8 צבעים שונים להדפסה. משלוחים בכל הארץ.

    • מעטפות אלומיניום מרופדות 

      חברת אופיר ספקים משווקת מעטפות אלומיניום מרופדות מהאיכות הטובה ביותר במחירים ללא תחרות. מעטפות מרופדות רב שכבתיות אשר מצופות בשכבת אלומיניום להגברת עמידות בפני לחות ופגעי מזג אוויר. שכבת הריפוד המחוזקת ברדיד אלומיניום מהווה אלטרנטיבה חזקה ואמינה לאריזת קרטון.

      מעטפות אלומיניום טובות לשימוש בבלדרות, שיגור, אחסנה וכמובן לאריזת מתנות וחבילות מיוחדות.

      לצד שימוש במעטפות במעטפות אלומיניום להגנה על מוצרים, אחסון, סימון ומיון בהסתמך על צבעי המעטפה מה שסומן על גבי המעטפה. מעטפות אלומיניום משמשות גם לצורכי שילוח. מעטפות שילוח אלה על פי רוב ישמשו לאריזת מוצרים קטנים שיש לבודד ולשמור עליהם. ואז יוכנסו המעטפות המלאות למארז קרטון.

      גדלים וצבעים של מעטפות אלומיניום

      המעטפות מגיעות בגדלים שונים ובצבעים שונים כגון: כגון: כחול, זהב, סגול, כסף, ירוק, אדום, שחור ועוד. ניתן להזמין בגימור מבריק או מט. ניתן לשלב בהזמנה אחת מגוון צבעים וגדלים של מעטפות.

      ניתן להוסיף הדפסה של לוגו החברה על גבי המעטפה. מעטפות אלה משמשות גם כאמצעי מיתוג בחברות מובילות.

      מעטפות אלומיניום הינה מעטפה איכותית קלה ונוחה לשימוש, בעלת פס סגירה רחב והדבקה חזקה. המעטפה נוחה מאוד להכנסת המוצר ומאפשרת סגירה יעילה ומהירה.

      זמן ייצור 3 חודשים

      מוצרים נוספים שחברת אופיר ספקים משווקת:

      מעטפות פצפץ

      שקיות פס סגור

      סרטי הדבקה

      שרינק ניילון נצמד

      סטרץ ניילון נצמד

      לפרטים וייעוץ על סוגי מעטפות מומלצות, צרו קשר בטלפון: 03-652-2422 נציגי השירות שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם.

       

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מעטפות בלדרות

מעטפות בלדרות

מעטפות בלדרות אטומות איכותיות

מעטפות בלדרות

מעטפות אלומיניום מרופדות

מעטפות אלומיניום מרופדות

מעטפות אלומיניום מרופדות בגדלים שונים. אופיר ספקים ייצור, שיווק ואספקת מעטפות אלומיניום איכותיות בפריסה ארצית. מלאי מגוון של גדלים וצבעים לבחירתכם.

מעטפות אלומיניום מרופדות

מעטפות דואר

מעטפות דואר

אופיר ספקים - יבואן ומשווק מוביל של כל סוגי מעטפות הדואר שירות הספקה בפריסה ארצית. להזמנת מעטפות דואר לבנות וחומות צרו קשר דרך האתר או בטלפון: 03-6522422.

מעטפות דואר

מעטפות חלון  פקינג ליסט  Packing list

מעטפות חלון פקינג ליסט Packing list

פקינג ליסט - חברת אופיר ספקים משווקים מעטפות פקינג ליסט איכותיות, בעלות כושר הדבקה חזק, ניתן להזמין את המעטפות בגדלים שונים.

מעטפות חלון פקינג ליסט Packing list