מוצר חדש באתר

חומרי ניקוי, חומרי ניקיון, שיווק ומכירה - אופיר ספקים

כרית יפנית סאטו צבעוני זוג

כרית יפנית סאטו צבעוני זוג - חומרי ניקוי זה אופיר ספקים! שיווק ומכירה של חומרי ניקוי לעסקים ומפעלים, החל מחומרי ניקוי מגוונים וכלה במגוון כלי ניקוי כמו מטאטאים, פחי אשפה ועוד. . לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • כרית יפנית סאטו צבעוני זוג
  • 1.

    צמר פלדה - גדלים: 0.1 ק"ג, 2.5 ק"ג

    • כרית יפנית לניקוי ושפשוף של כלים לאחר תום השימוש בהם. כרית זו הינה כרית ספוגית בעלת ציפוי חזק ועמיד בפני שפשופים וניקיונות רבים שאינו נקרע גם לאחר עבודה רבה ומאומצת. מילוי הספוג שבכרית מאפשר אחיזה נוחה שלה במהלך העבודה ללא הפעלת כוח רב ולחץ במהלך הניקוי.
      כרית זו מיועדת לשטיפת כלי מטבח או כלי עבודה בתום יום העבודה ומאפשרת שימוש חוזר ורחיצה גם בחומרים קשים כמו מסירי שומנים ושאר אמצעים דומים.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

חומר ניקוי - פוליבסט

חומר ניקוי - פוליבסט

חומר ניקוי מרוכז רב עוצמה לניקוי כללי.מיועד לניקוי רצפות,חלונות,אמבטיות,כיורים,קרמיקה,תנורים .ומקררים.מעולה בהסרת שומנים

חומר ניקוי - פוליבסט

סבון נוזלי

סבון נוזלי

סבון נוזלי ריחני ועדין לידיים.מתמוסס בקלות,מתאים לשימוש כנוזל למתקן דיספנסר.בתוספת לאורמיד .להגנה על עור הידיים

סבון נוזלי

שמפו כלים 18%

שמפו כלים 18%

.נוזל כלים אנטיבקטריאלי בריכוז של 18% חומרים פעילים שמפו בהרכב מיוחד המבטיח ניקוי,חיטוי והברקה של כלי .האוכל.מכיל גליצרין ולאורמיד להגנה על עור הידיים

שמפו כלים 18%

מסכות פנים KN95

מסכות פנים KN95

מארז מסכות פנים KN95 העומדות בתקן GB2626-2006 המחמיר -מגנות מפני וירוסים, נגיפים, חיידקים ועוד. המסכה מגנה ומסננת 95% מהחלקיקים באוויר עד גודל של 0.3 מיקרון.

מסכות פנים KN95