מוצר חדש באתר

חיפשת ? כנס לפה

- אופיר ספקים ייבוא, שיווק והפצה של חומרי אריזה ומוצרי אריזה, החל ממוצרים למעבדות אלקטרוניקה ועד מפעלים וחברות הובלה, דף חיפוש, לא מצאת את המוצר שחיפשת? למוצרים נוספים תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • 1.

    יריעות שרינק פוליאוליפין מתכווצות בחום ובכך נצמדות ומחזיקות את המוצרים בדרך הטובה ביותר ומגינה עליהם מפני לכלוך, אבק ולחות.היריעות מתאימות לכל מכונות השרינק מרוחב של 25-60 ס"מ ( בקפיצות של 5 ס"מ ) באיכות מצוינת, לאריזות מגוון מוצרים. שרינק פוליאוליפין מתכווץ בחום - מאושר למזון, שרינק PVC מתכווץ בחום.

    • אם חיפשת ניילון נצמד סטרץ לחץ כאן

      אופיר ספקים תספק עבורכם יריעות שרינק פוליאוליפין מתכווצות בחום לכל מכונות השרינק מרוחב של 25-60 ס"מ ( בקפיצות של 5 ס"מ ) באיכות מצוינת ובכמות גדולה. מעכשיו אתם יודעים מהו המוצר הטוב ביותר לשמירה על מוצרים. אנו נספק עבורך שרינק, מתכווץ בחום PVC בכמות ובאיכות מירבית.

      יריעות שרינק פוליאוליפין מתכווצות בחום ובכך נצמדות ומחזיקות את המוצרים בדרך הטובה ביותר ומגינה עליהם מפני לכלוך, אבק ולחות.היריעות מתאימות לכל מכונות השרינק מרוחב של 25-60 ס"מ ( בקפיצות של 5 ס"מ ) באיכות מצוינת, לאריזות מגוון מוצרים. אם הינכם בעלי מפעל או מחסן וחפשתם מוצר לשמירה על המוצרים שלכם בזמן איחסונם ושינועם, זהו המוצר האולטימטיבי עבורכם! התקשרו עוד היום לאופיר ספקים ותוכלו להנות ממגוון רחב של מוצרים בתחום האריזה.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

נס קפה טאסטר צוייס רד מאק

נס קפה טאסטר צוייס רד מאק

נס קפה טאסטר צוייס רד מאק

קפה עלית 1 ק

קפה עלית 1 ק"ג

קפה מוסדי עלית 1 ק"ג

קפה עלית 1 ק"ג

נס קפה טאסטר צוייס אורגינל

נס קפה טאסטר צוייס אורגינל

נס קפה טאסטר צוייס אורגינל

נס קפה עלית 500 גרם

נס קפה עלית 500 גרם

נס קפה עלית 500 גרם