מוצר חדש באתר

חיפשת ? כנס לפה

- אופיר ספקים ייבוא, שיווק והפצה של חומרי אריזה ומוצרי אריזה, החל ממוצרים למעבדות אלקטרוניקה ועד מפעלים וחברות הובלה, דף חיפוש, לא מצאת את המוצר שחיפשת? למוצרים נוספים תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • 1.

    חולצת עבודה אלגנט מתאימה למגוון אירועים וכנסים בעבודה אשר מעניקה מראה יוקרתי ומכובד לעובדים. חולצת עבודה אלגנט עם שרוול קצר או ארוך לימים חמים וקרים לנוחות מקסימאלית במגוון צבעים לפי בחירת המזמין. ישנה אפשרות להזמין חולצות עבודה אלגנט עם כיס עם שרוול קצר או ארוך, בהתאם למלאי המצוי ברשותנו.

    • חולצת עבודה אלגנט מתאימה למגוון אירועים וכנסים בעבודה אשר מעניקה מראה יוקרתי ומכובד לעובדים. חולצת עבודה אלגנט עם שרוול קצר או ארוך לימים חמים וקרים לנוחות מקסימאלית במגוון צבעים לפי בחירת המזמין. ישנה אפשרות להזמין חולצות עבודה אלגנט עם כיס עם שרוול קצר או ארוך, בהתאם למלאי המצוי ברשותנו.


      מפרט: חולצת עבודה אלגנט העשויה 50% פוליאסטר 50% כותנה, מגוון צבעים במידות: S-XXXL
      חולצת עבודה אלגנט המספקת נוחות ונעימות לאורך היום, מעניקה מראה אחיד ומכובד של העובדים, למגוון בעלי מקצוע ולאירועים שונים.


      מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך: חולצות עבודה – טריקו דגם לקוסט, חולצות עבודה – טריקו 100% כותנה, סרבל שלם או סרבל גנן.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

תה ויסוצקי 1000 יחידות

תה ויסוצקי 1000 יחידות

תה ויסוצקי 1 גרם 1,000 יחידות.

תה ויסוצקי 1000 יחידות

סוכר סוגת 1 ק

סוכר סוגת 1 ק"ג

סוכר סוגת 1 ק"ג

קפה עלית 200 גרם

קפה עלית 200 גרם

קפה עלית 200 גרם

נס קפה עלית 200 גרם

נס קפה עלית 200 גרם

נס קפה עלית 200 גרם