מוצר חדש באתר

מוצרי אריזה, חומרי אריזה

ניילון פוליאוליפין, שרינק

ניילון פוליאוליפין, שרינק - אופיר ספקים, ייצור ויבוא של מוצרי אריזה איכותיים למחסנים לוגיסטיים, חברות שילוח, תעשייה ועוד. משלוחים לכל הארץ, מחירים סיטונאיים לכמויות. חברתנו מייצרת קרטונים עם הדפסה, סרט דבק מודפס, ניילון סטרץ, מעטפות שילוח, סרטי הדבקה, ניילון בועות, פקינג ליסט ועוד.. לא מצאת את מה שחיפשת?
למידע נוסף תוכל ליצור קשר דרך האתר או בטלפון 03-6522422

  • ניילון פוליאוליפין, שרינק
  • 1.

    ניילון פוליאוליפין משמש לאריזת מוצרים וציוד כמו תקליטורים, לבקבוקי שתייה, אוכל ועוד.
    השרינק עוטף את המוצרים עטיפה הרמטית בעזרת כיווץ הניילון בחום וכך שומר על המוצרים מפני נזקים רבים כמו לכלוך, רטיבות, אבק ועוד. ניילון הפוליאוליפין הוא אחת השיטות הפופולאריות ביותר לעטיפה של ציוד בצורה נוחה ויעילה במיוחד.

    • מפרט :

      שרינק, ניילון נצמד עשוי פוליאוליפין ניתן להזמין במיקרונים שונים וברוחבים שונים, מתאים לאריזה ועטיפה של מוצרים שונים ומגוונים.

      הניילון מגיע בעוביים : 19 – 15 מיקרון 

      וברוחביים : 80 – 15 ס"מ.

      ניילון הפוליאוליפין מתכווץ בחום. 

      למוצרי שרינק נוספים :

      למידע נוסף אודות שרינק לחץ כאן.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

עגלה לסרטי קשירה - קומפלט

עגלה לסרטי קשירה - קומפלט

צבת, מותחן, קליפסים, סרט קשירה ותוף עגלה לסרטי קשירה, הפתרון המושלם והנוח ביותר לאריזה וקשירה של מוצרים מגוונים.עגלה זו מיועדת ל החזקת סרט הקשירה והאביזרים הנלווים לשם ביצוע קשירת ארגזים וקרטונים. על העגלה ישנה אופציה למקם את הצבת, המותחן, הקליפסים וסרט הקשירה המונח על תוף בכדי שיהיה ניתן למשוך אותו ביתר קלות

עגלה לסרטי קשירה - קומפלט

מדבקות אריזה

מדבקות אריזה

מדבקות אריזה הינו שם כולל עבור מגוון מדבקות להדבקה על גבי אריזות, המדבקות יכולות להכיל טקסט או סימנים בינלאומיים, כגון שביר, למעלה (איך לתפוס את הקרטון), CE, מדבקות אזהרה (להרחיק מאשר ומים) מדבקות חומר מסוכן ועוד.

מדבקות אריזה

כפפות עבודה P.U שחורות

כפפות עבודה P.U שחורות

כפפות עבודה P.U שחורות – אנו משווקים כפפות עבודה P.U אלסטיות המתאימות גם לעבודה עדינה, להגנה מקסימלית על הידיים. מוצר איכותי ונוח המתאים למגוון שימושים. משלוחים בכל הארץ.

כפפות עבודה P.U שחורות

גלילי ניילון פוליאתילן

גלילי ניילון פוליאתילן

אם חפשת מוצר ניילון לכיסוי מוצרים ולהגנה מפני לחות, גלילי ניילון פוליאתילן הם המתאימים ביותר עבורך!

גלילי ניילון פוליאתילן